_Figyelem! Az üres tintapatron pénzt érhet, ne dobja el! Nézze meg árlistánkat._

ÜRES KELLÉK ÁTVÉTEL

_2023.10.09-től érvényes áraink_

 

_VÁLTOZÁS 2023. július 01-től_

Jogszabályi változások miatt, cégünk nem tudja vállalni a behozott üres kellékek kicsomagolása során keletkezett csomagoló anyagok (doboz, zacskó műanyag és papír merevítő valamint egyéb csomagolási anyagok) ,csomagolási hulladékok raktározását, válogatását újrahasznosítását és megsemmisítését.

Kérjük, hogy a listában szereplő kellékeket, külső csomagolás nélkül juttassák el hozzánk. 

A sérülésmentes gyűjtésről készült információs fotókat az ÜRES KELLÉK ÁTVÉTELmenüpont alatt találják, de szívesen segítünk információval telefonon a 06-1-434-0000 vagy emailen az info@printsisters.hu elérhetőségeken.

Megértésüket köszönjünk!

_Letölthető árlista itt._

A sárgával jelölt termékek ára az előző árlistán szereplő átvételi árhoz képest változott vagy új termék. 

A kiadott árlista nem kötelezi a Print Sisters Kft.-t az üres kellékek korlátlan visszavásárlására.
Elérhetőség: +36 (30) 334-9303          Email:  ures@printsisters.hu
Áraink nem tartalmazzák az áfát és egyszer futott, eredeti sérülésmentes kellékekre vonatkoznak.

 

_Üres kellék leadáshoz szükséges dokumentumok magánemberek részére_

Magánszemélyektől az üres/kiürült kellékeket (tintapatron, toner) telephelyünkön (1151. Budapest Károlyi Sándor út 160  1-es kapu) tudjuk átvenni.
Az üres kellékanyagokat személyesen juttathatja el hozzánk, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!
A patronok/tonerek  átvétele adásvételi szerződésen/vételi jegyen történik,mely tartalmazza kellékek típusát, darabszámát és értékét.
Minden esetben szükségesek az alábbi igazolványok: 
-személyigazolvány,
-lakcímkártya
-adókártya .
ezek hiányában a kellékeket átvenni és megőrizni nem tudjuk.

Amennyiben húszezer forintnál  nagyobb mennyiségben üres kelléket adna le, kérjük, előtte egy vagy két nappal az alábbi telefonszámon jelezze. +36-1-434-0000; +36-1-433-5010
Amennyiben az ügyfél részéről jelzés nem történik, előfordulhat, hogy kellékek értékét aznap nem tudjuk kifizetni, így az átvétel csak másnap történik meg

Átvétel folyamata:

  • Toner és tintapatron esetében:
    egyaránt szemrevételezéssel ellenőrizzük az eredetiségét (nem volt e szétszedve, megtöltve a toner vagy a patron) illetve sérülésmentességét.
  • Tintapatron esetében továbbiak dátumot ellenőrizzük, HP-patronok esetében a  fúvókát illetve az elektronikai részét letakarítjuk oldószerrel - szintén a mechanikai sérülés szemrevételezése végett - majd bizonyos típusoknál a patronhoz való saját nyomtatótípusban olyan módon teszteljük a patronokat, hogy elfogadja-e a gép, látja-e, érzékeli-e a nyomtató a patront.
    Random módon sajnos előfordul, hogy a patron egy nyomtatóból kivéve majd visszahelyezve, az olyan elektronikai „sérülést” kap, hogy többé nem látja/érzékeli azt egy nyomtató sem.
     

Javasolt csomagolás, szállítási módok:

Mind a festékkazetták , mind a patronok esetében javasolni szoktuk a saját dobozban való tárolást és szállítást. Ez nagyobb helyet igényel, de a sérüléstől a legjobban ez a mód óvja meg a kellékanyagokat. Amennyiben dobozban egymásra helyezve tárolják a kazettákat, kérjük helyezzék vissza a nejlon tasakjában és a kazetták közzé karton lapokat, elválasztókat tegyenek, hogy ne sérüljenek, nyomódjanak meg.

_Üres kellék leadásához szügséges dokumentumok cégek részére_

Cégektől történő üres kellék átvételére több lehetőség is van.

Alapesetben az üres kellékek átvétele telephelyünkön (1151. Budapest, Károlyi Sándor út 160) szám alatt történik, ahova az átvételre váró kellékeket be tudják szállítani.
Nagyobb mennyiségű üres kellék leadása esetén, minden esetben egyeztetni szükséges időpont végett a +36-30-334-9303-es telefonszámon.
A kollégák helyben átnézik az üres tonereket, patronokat, melyről részletes átvételi jegyzék készül.

A jegyzék tartalmazza a kellékek típusát, darabszámát és nettó értékét. 
Az átvételi bizonylat alapján tudják beszámlázni számunkra a leadott kellékek értékét, amelyet átutalással fizetünk.
A leadáshoz szükséges adatok cégek esetében:  
- Cég név (cégbírósági végzés, vagy cégkivonat),számlázási adatok
- Adószám
- Kontakt személy neve, elérhetősége
Ezek hiányában a kellékeket átvenni és megőrizni nem tudjuk.

 

Szükség esetén szerződéskötésre is van lehetőség.

Azon kellékeket, melyek értéket nem képviselnek, átvenni és raktározni nem tudjuk,
azok visszaadásra kerülnek a cég számára.
Amennyiben a kellékeket 1 héten belül nem szállítják el,  10.000,- + áfa/hét raktározási díjat valamint 399,- ft+ áfa/kg  kezelési/megsemmisítési díj költség kerül felszámításra, mely a céget terheli és átszámlázásra kerül a partner felé.

  Átvétel folyamata:

  • Toner és tintapatron esetében egyaránt szemrevételezéssel ellenőrizzük az eredetiségét (nem volt-e szétszedve, megtöltve a toner vagy a patron) illetve a sérülésmentességét.
  • Tintapatron esetében továbbiakban ellenőrizzük a dátumot. HP patronok esetében a fúvókát, illetve az elektronikai részét letakarítjuk oldószerrel, (a mechanikai sérülés szemrevételezése céljából) majd bizonyos típusoknál a patronhoz való saját nyomtatótípusban teszteljük, hogy érzékeli-e a nyomtató a patront. 
    Random módon sajnos előfordul, hogy a patron egy nyomtatóból kivéve majd visszahelyezve, olyan elektronikai „sérülést” kap, hogy többé nem érzékeli egy nyomtató sem.

  Javasolt csomagolás, szállítási módok:

Mind a festékkazetták , mind a patronok esetében javasoljuk a saját dobozban való tárolást és szállítást. Ez nagyobb helyet igényel, de a sérüléstől a legjobban ez a mód óvja meg a kellékanyagokat. Amennyiben dobozban egymásra helyezve tárolják az üres kazettákat, kérjük, helyezzék vissza a nylon tasakjába és a kazetták közé kartonlapokat, elválasztókat tegyenek, hogy azok ne sérüljenek meg.

_Postai úton történő leadás_

Áraink csak eredeti, egyszer futott, sérülésmentes gyári kellékanyagokra vonatkoznak, kivéve azoknál a típusoknál, ahol ezt külön feltüntettük.
Az üres kellékanyagokat postai úton, vagy személyesen juttathatja el hozzánk saját költségén. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Amennyiben postai úton vagy futárszolgálattal ad fel nekünk üres kelléket, mindenekelött tanulmányozza át az " Így csomagold be az üres kellékeket " menüpontot.

Az üres kellék feladásához kérjük az alábbi adás-vételi szerződést 2 példányban történő kitöltését, melyet az alábbi linken tud letölteni.
Az adás-vételi szerződés mindkét példányát mellékelje a csomaghoz.

Az átvétel a csomag beérkezése után 2-3 munkanapon belül megtörténik, az adásvételi szerződésen jelölt telefonszámon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Fenntartjuk a jogot az üres kellékanyagok átvételének a megtagadására a szennyezett, piszkos, sérült, szállításra alkalmatlanul becsomagolt kellékanyagok esetén.
Amennyiben olyan kellékanyagot kíván leadni, amit a weboldalunkon található táblázatban nem szerepel, kérjük előre egyeztessen kollégánkkal e-mailben: ures@printsisters.hu vagy telefonon a +36-30-334-9303

Az értéktelen üres kellékeket átvenni, megőrizni, tárolni nem tudjuk. Minden egyéb esetben 200 Ft + Áfa/kg üres kellékanyag kezelés/megsemmisítési díjat számítunk fel!!!

_Igy csomagold be az üres kellékeket_

 

_Erre kell figyelni a patronoknál_